Михайло Скуда: Безпека руху на переїздах - пріоритетний напрямок діяльності Укрзалізниці

img_9439.jpg

Шановні громадяни! Закликаємо Вас дотримуватися Правил безпеки на залізницях! Україна є одним із лідерів у світі за рівнем смертності внаслідок аварій на дорогах та залізниці. Проблема заходів щодо попередження нещасних випадків та порушень на залізниці потребує комплексної програми на державному рівні, з активним залученням до цього державних структур – Управління поліції, Укравтодору, органів місцевого самоврядування та ЗМІ. 

 

Для ПАТ «Укрзалізниця» безпека руху на залізничних переїздах є одним із пріоритетних напрямків діяльності. Технічному оснащенню переїздів, стану переїзного настилу, дорожнього покриття та іншим чинникам, які впливають на забезпечення безпеки руху поїздів і автотранспортних засобів постійно приділяється велика увага. По всій протяжності залізничних колій регулярно встановлюються та оновлюються технічні засоби безпеки.

 

На жаль, не зважаючи на проведену роботу, водії автотранспорту продовжують нехтувати Правилами дорожнього руху при перетині залізничних переїздів. Залізницею перевозять тисячі людей, мільйони тонн вантажів, у тому числі й небезпечних. Будьте розважливі, думайте про інших, розумно дбайте про себе. Особливо в осінньо-зимовий період, коли в безпеку руху «втручаються» ще й погодні чинники – ожеледь, снігопади, заметілі тощо.

 

Найбільша кількість випадків з громадянами на залізниці стається через порушення ними «Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України», а саме: ходіння по коліях та перехід колії у неналежних місцях, перетин залізничних переїздів на заборонний сигнал світлової та звукової сигналізації, ходіння по коліях у навушниках чи з іншими засобами, які знижують рівень уважності, спроби сфотографуватися на рухомому складі, на опорах мостів, в інших небезпечних місцях та ін.

 

Для забезпечення безпеки на об’єктах Укрзалізниці існують Правила безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджені у 1998 році та доповнені у листопаді 2007 року. З ними можна ознайомитись на будь яких залізничних вокзалах та станціях, у вагонах пасажирських та приміських поїздів. При порушенні Правил безпеки, громадяни несуть відповідальність згідно чинного законодавства. В залежності від ступеню суспільної небезпеки, порушення правил передбачає адміністративне або кримінальне покарання. А їх незнання не звільняє від відповідальності.

 

Проте, нехтуючи не лише правилами, а й власним життям та здоров’ям, громадяни продовжують свідомо наражати себе на небезпеку. Лише за січень 2018 року було зафіксовано 84 випадки попередження наїзду на особу чи автотранспорт. На жаль, випадки травмування, в тому числі і смертельного, таки трапились:

 

02.01. на перегоні Біла Церква – Роток при швидкості 58 км/год. здійснено наїзд на сторонню людину. Потерпілий загинув на місці.

 

03.01. по ст. Слов’янськ локомотивна бригада помітила чоловіка, який перебігав через колію, через малу відстань наїзду уникнути не вдалося. Потерпілого було доставлено до травматологічного відділення м. Слов’янськ, де встановлено діагноз закрита черепно-мозкова травма голови.

 

03.01. на перегоні Кодима – Абомелікове при швидкості 68 км/год. смертельно травмовано чоловіка 1968 р.н.

 

03.01. на перегоні Кривин – Могиляни смертельно травмовано хлопця 2000 р.н.

 

03.01. по ст. Кобижчі не вдалося уникнути зіткнення з легковим автомобілем.

 

05.01. на перегоні Біла Церква – Роток смертельно травмовано сторонню особу.

 

06.01. на перегоні Броди – Заболотні смертельно травмовано чоловіка 1983 р.н.

 

07.01. на перегоні Бобровиця – Заворичі смертельно травмовано особу.

 

07.01. на перегоні Одеса-східна – Ксенієво локомотивна бригада помітила людину на колії, яка на звукові сигнали не реагувала. Через малу відстань (500м) наїзду уникнути не вдалося.

 

10.01. на перегоні Ямниця – Єзупіль не вдалося уникнути наїзду на чоловіка, який лежав на колії. Потерпілий був у стані сильного алкогольного сп’яніння, від госпіталізації відмовився.

 

13.01. перегін Голосків – Коршів наїзд на чоловіка 1965 р.н. Потерпілий знаходився в стані алкогольного сп’яніння, його доставлено в Коломийську центральну лікарню, де встановлено діагноз закрита черепно-мозкова травма.

 

13.01. на перегоні Роток – Біла Церква не вдалося уникнути наїзду на сторонню людину.

 

13.01. на перегоні Нікель-Побузький – Болеславчик відбулося зіткнення з авто «Волга».

 

13.01. по ст. Добропілля не вдалося уникнути наїзд на автотранспорт.

 

15.01. по ст. Ямниця не вдалося уникнути наїзд на чоловіка, який перебував у стані алкогольного сп’яніння. Потерпілий (1991 р.н.) був доставлений до ст. Івано-Франківськ в міську лікарню, де встановлено діагноз забійні рани голови.

 

18.01. на перегоні Клевань – Обарів не вдалося уникнути наїзду через раптову появу людини на колії, яка на звукові сигнали не реагувала. Нею виявилася жінка 1979 р.н.

 

20.01. на перегоні Пальміра – Мехедівка травмовано поїздом людину яка лежала на узбіччі біля колії.

 

20.01. по ст. Кобижча не вдалося уникнути наїзду на сторонню людину.

 

20.01. на перегоні Суми – Тропилівка не вдалося уникнути наїзду на сторонню людину.

 

21.01. на перегоні Кривий Ріг – Кривий Ріг-головний не вдалося уникнути наїзду на жінку 1966 р.н., яка знаходилась на колії без ознак життя.

 

21.01. на перегоні Люботин – Мерчик не вдалося уникнути наїзду на сторонню людину. Травм не нанесено, потерпілий був затриманий поліцією.

 

22.01. на перегоні Вишківці – Іспас машиністи помітили між рейками чорний нерухомий об’єкт (як пізніше виявилось це був чоловік 1979 р.н.). Через малу відстань наїзду уникнути не вдалося, потерпілого смертельно травмовано.

 

22.01. на перегоні Любомирські – Решуцьк машиністи помітили чоловіка який йшов по колії та на звукові сигнали не реагував. Наїзду попередити не вдалося. Чоловік 1974 р.н. смертельно травмований.

 

22.01. на перегоні Долина – Болехів не вдалося уникнути наїзд на легковий автомобіль ВАЗ 2101, водій якого порушив ПДР. Потерпілих немає. Автомобіль пошкоджено в обсязі поточного ремонту.

 

25.01. на перегоні Дрогобич – Роз’їзд не вдалося уникнути зіткнення з легковим автомобілем марки Опель-Вектра-Б. Потерпілих немає.

 

25.01. на перегоні Рава-Руська – Рава-Руська 2 здійснено наїзд на людину.

 

28.01. по ст. Славута, при слідуванні на станцію, локомотивна бригада помітила людину, яка в останній момент почала переходити залізничну колію. Попри застосування екстреного гальмування з подачею піску під колеса, наїзду уникнути не вдалося, людину смертельно травмовано.

 

28.01. на перегоні Кобижчі – Носівка не вдалося уникнути наїзду на сторонню людину.

 

28.01. на перегоні Носівка – Кобижчі внаслідок наїзду смертельно травмовано людину.

 

29.01. на перегоні Луцьк – Промислова смертельно травмовано хлопця, який переходив залізничну колію у не встановленому місці.

 

30.01. не перегоні Біла Церква – Роток не вдалося уникнути наїзду на сторонню людину.

 

31.01. на перегоні Боярка – Вишневе не вдалося уникнути наїзд на сторонню людину.

 

       Громадяни, дотримуйтесь правил поводження на об’єктах залізниці, будьте розсудливими, бережіть себе, обачливо ставтесь до своєї безпеки та зважайте на безпеку інших. Адже подібні вчинки не лише страшна смерть для порушника, але й небезпека для життя багатьох людей, які перебувають у потязі.

 

 

З повагою начальник ВСП «Ківерцівська

дистанція колії»                                                                             М. А. Скуда