Веб-портал Пенсійного фонду України - зручна форма індивідуальних послуг

hqdefault.jpg

Одним з основних пріоритетів діяльності Пенсійного фонду України є підвищення якості обслуговування громадян. Зокрема, зменшення необхідності особистого відвідування і часу обслуговування, а також підвищення якості своєчасного та доступного інформування українців про зміни в пенсійному законодавстві, їхні права і обов`язки. З огляду на ці завдання,  було ухвалено урядове рішення (розпорядження Кабінету Міністрів України № 401 від 25 червня 2012року) про створення веб-порталу Пенсійного фонду України, який розпочав роботу ще  з 1 жовтня 2012року.

 

Громадянам  не обов'язково з кожним питанням йти в управління районного Пенсійного фонду. Завдяки електронному порталу можна здійснювати постійний контроль за своїми даними, що впливають на пенсійні права, отримувати необхідну інформацію і попередньо записуватись на прийом до фахівців.

 

Веб-портал portal.pfu.gov.ua надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

 

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.

 

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

 

- отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)

- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)

- формування запитів на попередню підготовку документів

- можливість подачі скарг

- запис на прийом до фахівців Фонду

 

Для зручності громадян процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.

 

Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.

 

Отже, для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ необхідно виконати наступні кроки:

1.З’ясувати, до якого територіального органу ПФУ необхідно звернутись для   оформлення заяви.

2.Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву. Фахівці Фонду допоможуть у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) “реєстраційний код”.Цей код необхідний для реєстрації на Веб-порталі.

3.Завершити реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), вибравши пункт меню “Реєстрація на порталі”. Заповнити реєстраційну форму. Логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту персональних даних. На введену електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження прийде повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

 

Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!

 

Після успішної реєстрації кожен користувач зможе користуватись такими зручними перевагами:

- отримувати щомісяця на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку, де буде вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, будуть відмітки про сплату пенсійного єдиного внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звернутися до нього з претензіями.

    -пенсіонери ж зможуть регулярно діставати відомості з власної пенсійної справи. Там буде вказано вид та суму призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.

 

На порталі також багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіку прийому керівництва Пенсійного фонду й адрес управлінь ПФУ в областях. Громадяни і застраховані особи зможуть довідатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов”язкове державне соціальне страхування, тощо. Для страхувальників є інформація про умови нарахування та сплати єдиного внеску та інших обов”язкових платежів, порядок складання та подання звітності, порядок здійснення органами Фонду перевірок тощо. Наведено зразки бланків, заяв, інших документів, потрібних для взяття чи зняття з обліку, складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо.

 

За додатковими роз’ясненнями звертайтеся за телефоном  Рожищенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Волинської області  2-14-08, або за адресою:  м.Ківерці, вул. Жовтнева,3а

                                                                                                   

 

                                                                                    

  Завідувач сектору ВЕР

                                                                                                            

  І.Шевчук